Arxiu dʼarticle

Participació al Dansàneu amb El Pont d'Arcalís

2018-07-07 21:00
Ara fa vuit anys, l’Esbart Laurèdia de Sant Julià de Lòria va encarregar a El Pont d’Arcalís, grup referent en l’àmbit de la música folk i d’arrel de les comarques pirinenques, l’harmonització i instrumentació de les “Danses del temps que no torna”: una suite de danses andorranes que es volien...

Dolça terra andorrana

2018-06-03 18:00
Les seccion Infantils, Juvenils i el Cos de dansa jove ens oferiran un programa totalment basat en musiques, danses i llegendes del Principat.

Diada de Canòlich

2018-05-26 12:00
Enguany l'ofrena del Ball de la Mare de Déu de Canòlich serà molt especial, doncs ja fa 20 anys de l'estrena d'aquesta dansa. Normalment ballada per 6 parelles, en aquesta ocasió es ballarà amb 20 dansaires.

La Corte de Faraon

2018-05-12 20:30
Una vegada més l'Associció Andorra Lírica ens fa partíceps d'un nou muntatge operístic. En aquesta ocasió viatjarem cap a l'antic Egipte per acompanyar les peripècies d'un esclau molt cast i una princesa molt pícara... Una opereta còmica molt divertida!!!  

International Dence Festival Sanremo 2018

2018-03-24 09:00
Del 24 al 28 de març les seccions de Cos de dansa, Cos de dansa JOve, Veterans i Bastoners participaran en el Festival Internacional de Folclore Sanremo 2018, compartint vivències i escenari amb grups de Autria, Eslovènia, Anglaterra, Hungria o Rumania entre d'altres. A més, els nostres dansaires...

Aplec d'Esbarts Mans Unides

2018-03-04 18:00
Un any més l'Esbart Laurèdia i la resta d'esbarts del nostre país ballaran a favor dels més necessitats. La recaptació d'aquest aplec es donarà a Mans Unides.

"Les Senyores" jutgen el Carnestoltes

2018-02-12 19:00
Les dames més fines de la nostra entitat van jutjaran el senyor Carnestoltes per tot el que ha fet malament durant l'any... aconseguiran condemnar-lo i cremar-lo???

Comparsa tradicional de carnaval "Els Porrers de Sant Julià de Lòria"

2018-02-11 18:30
Com cada any els més petits de l'Esbart participen amb la Comparsa Tradicional del Porrer de Sant Julià de Lòria a la rua de Carnestoltes que organitza el departament de cultura del Comú del nostre poble, juntament amb les altres comparses tradicionals de ninotaires, dimonis i...

MOSTRA 2018

2018-02-03 18:00
Actuació de tipus pedagògic, on els diferents grups infantils i juvenils mostren els objectius de cada grup en funció de les diferents edats.

L'Elisir d'Amore, amb Associació Andorra Lírica

2018-01-27 20:30
Una vegada més l'Associació Andorra Lírica ens ha demanat la nostra col.laboració en un muntatge operístic. En aquest ocasió es tracta de la famosa òpera "L'Elisir d'Amore", de Gaetano Donizetti. Les representacions seran el dissabte 27 de gener a les 20:30 i el diumenge 28 de gener a les 18:30, a...
Ítems: 41 - 50 de 126
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>