Arxiu dʼarticle

Carnaval 2019

2019-03-02 19:00
Un any més l'Esbart Laurèdia es suma a les activitats del Carnaval: Penjada del Carnestoltes - Amb les Senyores lauredianes, aquest any acompanyades dels Senyores lauredians... Dissabte 2 de febrer a les 19.00 h Gran Rua - Amb les comparses tradicionals lauredianes: bruixots, dimonis, ninotaires i...

FESTA DEL NÒRDIC

2019-02-16 17:00
Per segon any participem a l'entrega de premis del campionat d'esquí de fons organitzat per Naturlàndia, Festa del Nòrdic. Els nostres bastoners picaran fort per animar a tots els campions!!!

Col.laboració amb la Batucada Tocate'ls

2019-02-16 16:00
Els nostres bastoners faran una actiuació solidaria a la fideuada popular que organitza al Batucada Tocate'ls de Sant Julià de Lòria, per recaptar diners per La Marató de TV3.

Hansel&Gretel

2019-02-09 20:30
Un cop més l'Associció Andorra Lírica ens fa partíceps d'un nou muntatge operístic. En aquesta ocasió formarem part de la primera òpera infantil representada per l'entitat. Amb una posada en escena trencadora, formarem part dels personatge d'aquest conte clàssic infantil.  

10, 20, 30

2018-11-10 22:00
10, 20 30! vol ser un recorregut per aquestes tres efemèrides: 30 anys de l'estrena de l'espectacle Història i llegenda d'Andorra, 20 anys de la creació del ball de la Mare de Déu de Canòlich i 10 anys de direcció artística de Jaume Torra. L'espectacle tindrà un preu de 3 € que es...

25 ANYS DE CULTURA amb la COBLA CATALANA DE SONS ESSENCIALS

2018-10-27 21:30
Les entitats i agrupacions culturals de la parròquia prenen el protagonisme de la nit de música, dansa i cant al Centre cultural i de congressos lauredià amb motiu del 25 anys de la inauguració de l’equipament.   La vetllada serà un homenatge a les associacions i col·lectius que...

25 ANYS DE CULTURA

2018-10-27 20:00
Les entitats i agrupacions culturals de la parròquia prenen el protagonisme de la nit de música, dansa i cant al Centre cultural i de congressos lauredià amb motiu del 25 anys de la inauguració de l’equipament. La vetllada serà un homenatge a les associacions i col·lectius que treballen de fa...

"30 anys de llegendes"

2018-09-29 21:30
Aquest 2018 és un any de nombroses celebracions per l'Esbart Laurèdia de Sant Julià de Lòria.   No tan sols fa 55 anys del naixement de l’entitat, 10 anys que en Jaume Torra està al capdavant com a director i 20 anys de la creació del “Ball de la Mare de Déu de Canòlich”, sinó que també...

Inauguració del Campionat del Món de Curses de Muntanya

2018-09-15 00:00
Participació en l'acte d'inauguració del Campionat del món de Curses de Muntanya, que enguany s'ha celebrat a Canillo amb la participació de 40 paísos.

Ballem amb "Roba estesa"

2018-08-27 00:00
Aquest any per Festa Major la secció de Bastoners ha tingut la oportunitat de ballar "Una altra ronda"  en directe conjuntament amb elles al seu concert. 16 bastoners s'han barrejat entre l'acordió i el violí dalt de l'escenari . Gràcies ROBA ESTESA!!!
Ítems: 31 - 40 de 126
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>