Arxiu dʼarticle

ANDOSINS - ANUL.LAT FINS 2021

2020-06-13 18:00
  Espectacle de final de curs de les seccions d'iniciació, infantils, juvenils i Andosins, que té com a fil conductor els instruments tradicionals com puguin ser la buna, la gralla i o l'acordió diatònic. Amb aquesta proposat l'entitat vol reivindicar la música tradicional i el valor afegit de...

DIADA DE CANÒLICH

2020-05-30 12:00
Any rera any la nostra entitat fa una de les ofrenes amb el Ball de la Mare de Déu de Canòlich, al Santuari de Can`lich, la patrona dels lauredians.

VIII MOSTRA DE FOLKLORE IBÈRIC - POSPOSAT AL NOVEMBRE

2020-05-02 22:00
La nostra entitat participara a aquest esdeveniment organitzat pel "Grupo de Folclore Casa de Portugal". Complex esportiu i socio-cultural d'Encamp.  

Entreteniment en temps de pandèmia

2020-05-01 14:20
Durant tot el confinament l'Esbart Laurèdia ha creat contingut pel Canal Lòria. S'hi ha pogut veure els nostres espectacles de l'Auditori Claror i tanbé uns petits Xarrups anomenats "CONFITATS I CONFITADES" on els propis dansires exliquen les seves vivències en aquesta entitats de de diferents...

Confinats, però cel.lebrem Canòlich

2020-04-26 14:25
Tot i que estavem confinats, la diada de Canòlich va ser retransmesa per Lòria TV i RTVA. Es va gravar el cap de setmana anterior, i així la gent va poder gaudir de la missa, el balla i els Goigs des de casa. Els nostres Andosins també hi varen participar tocant un trocet de la medlodia del...

FOLKAND ANDORRA FOLK FESTIVAL 2020 - POSPOSAT AL 2021

2020-04-04 18:00
L’Esbart Laurèdia de Sant Julià de Lòria, participa en la segona edició de “FolkAND, Andorra Folk Festival”: un festival de dansa folklòrica internacional que tindrà lloc al nostre país del 4 al 6 d’abril de 2020.   Aquest esdeveniment és una iniciativa de tres alumnes de l’Escola Andorrana de...

PAN Y ROSAS

2020-03-08 18:00
L'Esbart Laurèdia estrenara en aquest espectacle, organitzat per la Coral Rocafort i dedicat a la dona treballadora, el ball  "Criades" , amb coreografia de Jaume Torra i música de Roba estesa.

PAN Y ROSAS

2020-03-08 18:00
Espectacle multidisciplinar amb dansa, cant, música i pintura en directe. Hi participen la Coral Rocafort, la ballarina Carmen, alumnes de l'escola de música d'Andorra la Vella i l'artista Anna Mangot. l?esbart Laurèdia hi estrenarà la coreografia "Les criades"

FESTA DEL NÒRDIC

2020-02-15 17:00
Per tercer any pconsecutiu, participem a l'entrega de premis del campionat d'esquí de fons organitzat per Naturlàndia, Festa del Nòrdic. Els nostres bastoners tornaran picaran fort per celebrar les vistoriesa dels campions!!!

CARNAVAL 2020

2020-02-03 19:00
Un any més l'Esbart Laurèdia es suma a les activitats del Carnaval: Penjada del Carnestoltes - Amb les Senyores i els Senyors lauredianes... Dissabte 22 de febrer a les 19.00 h Gran Rua - Amb les comparses tradicionals lauredianes: bruixots, dimonis, ninotaires i porrers. Diumenge 23 de...
Ítems: 11 - 20 de 126
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>